poniedziałek, 30 lipca 2012

Szybkie odchudzanie

Ostatnio szukałam w internecie blogów o odchudzaniu i powiem szczerze jest ich bardzo mało. Może sama szukałaś również coś ciekawego i trudno trafić na ciekawy i rzeczowy blog.
Po kilku godzinach w końcu trafiłam na dosyć ciekawy artykuł pt. „Szybkie Odchudzanie”. Po raz pierwszy miałam wrażenie, że ktoś wie, jak schudnąć i jakie diety stosować. Artykuł był bardzo ciekawy i Tobie polecam go przeczytać.

Po pierwsze zrozum, że nie ma magicznych sposobów na odchudzanie z brzucha i innych miejsc. Jeśli chcesz schudnąć zaciśnij zęby i zacznij odżywiać się zdrowo. Zdrowa dieta pomaga faktycznie schudnąć.

Spośród różnych diet wybieraj diety zdrowe i zbilansowane. Odchudzanie nie jest proste, ale można szybko schudnąć bez chemii. Sama jestem zwolenniczką dobrego i szybkiego odchudzania.

Dieta dukana, która jest bardzo popularna może szkodzić. Ja jej nie stosuje i nikomu jej nie polecam. Dukan faktycznie działa, ale ma wiele środków ubocznych. Niektóre osoby mogą mieć problemy z wypadaniem włosów, albo innymi zaburzeniami. Osobiście nie polecam.

Dieta kopenhaska jest tak rygorystyczna, że jej to w ogóle nikomu nie polecę. Słyszałam, że niektóre osoby zemdlały na tej diecie. Niektóre miały zatrzymanie miesiączki, efekt jo-jo i inne niedobre dolegliwości. Bądź z tym ostrożna.

Odchudzaj się z głową.

Polecam wideo

1 komentarz:

  1. Dieta kopenhaska ma jak najbardziej złe opinie. Moim zdaniem jest wręcz szkodliwa i bezcelowa, bo po tych 13 dniach od nowa przybiera się na wadze.
    http://zlediety.com.pl/diety-14-dniowe/dieta-kopenhaska/

    OdpowiedzUsuń